مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-11اقتصادي

کشف 210 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف خام دامی در سنندج


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کردستان گفت: در اجرای یک طرح ضربتی بازرسی از مراکز عرضه و رستوران ها در سنندج، مقدار 210 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف خام دامی کشف شد.

- ناصر مخدوم در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طرح ضربتی تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی با حضور مدیرکل دامپزشکی و ده ها نفر از همکاران ستادی اداره کل دامپزشکی کردستان در سطح شهرستان سنندج انجام شد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان افزود: در راستای وظایف و مسئولیت های دامپزشکی در تضمین سلامت فرآورده های خام دامی و تامین فرآورده سالم و بهداشتی برای شهروندان و علی رغم محدودیت های ایجاد شده و مخاطرات بهداشتی ناشی از ویروس کرونا و با توجه به حساسیت دامپزشکی کردستان و اطمینان بخشی به مردم در این شرایط و در تداوم نظارت مستمر اداره کل دامپزشکی و ارزیابی عملکرد شبکه های دامپزشکی، مراکز عرضه و نگهداری فرآورده های خام دامی شهرستان سنندج در تاریخ 18 آبان ماه توسط 20 نفر از بازرسان پرتلاش و خستگی ناپذیر اداره کل دامپزشکی استان کردستان و به سرپرستی مدیرکل و معاون سلامت مورد بازرسی قرار گرفت.

مخدوم اظهار داشت: در این بازرسی توسط 7 اکیپ عملیاتی و در 20 مسیر از پیش تعیین شده شهرستان سنندج و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد از 457 مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 210 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف خام دامی در سنندج

کشف 210 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف خام دامی در سنندج