مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-11حوادث

ساماندهی معتادان متجاهر جهت پیشگیری از آسیب های ناشی از سیل


به منظور پیشگیری از وقوع حادثه در زمان بارندگی، هدایت و ساماندهی معتادان متجاهر از مسیر جریان آب رودخانه خشک، توسط عوامل واحد گشت فوریت های اجتماعی اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز صورت پذیرفت.

- رییس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی این اقدام را در راستای کاهش مخاطرات فصل سرما و خطر سیلاب دانست که پیش از آغاز بارندگی ها و هشدار سازمان هواشناسی توسط عوامل واحد فوریت های اجتماعی این اداره انجام می شود و تا پایان فصل بارندگی ادامه خواهد داشت.

یوسف آفرینی در رابطه با بارندگی هایی که می تواند برای معتادین متجاهر و کارتن خواب مشکلاتی ایجاد نماید، افزود: متاسفانه هر ساله شاهد هستیم افراد مصرف کننده مواد مخدر در رودخانه خشک و مسیل های جریان آب که دور از چشم است، پاتوق هایی را جهت مصرف مواد ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: بارندگی های سنگین که ایجاد سیلاب می کند برای افرادی که در این پاتوق ها هستند بسیار پرخطر است، از همین رو نیروهای اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز پیش از بارندگی با هماهنگی نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط، مسیل های عبور آب را چک می کند، تا این افراد را از حادثه نجات دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی معتادان متجاهر جهت پیشگیری از آسیب های ناشی از سیل

ساماندهی معتادان متجاهر جهت پیشگیری از آسیب های ناشی از سیل