مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-11سياسي

کارناوال، انتخابی مناسب برای بعد از پاندمی کرونا


آشنایی با سرویس های جدید و سفرهای تفریحی بعد از پایان همه گیری کرونا بازنشر شده و در ایام اپیدمی کرونا طبق قوانین وزرات بهداشت هیچ خدماتی از طرف کارناورال ارائه نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام کارناوال، هنگامی که تصمیم به سفر می گیریم وجود راهنمایی که بتواند در تمام مراحل سفر همراهی‎ مان کند و در صفر تا صد انجام کارها کنارمان باشد، بی نهایت راهگشاست و می تواند خیال مان را از بابت یک سفر بی دغدغه راحت کند.

وبسایت کارناوال همان دوست راهنمای سفر شماست که قرار است با دنیای متنوعی از سرویس ها و خدمات، در تمام مراحل سفر همراه تان باشد و لذت یک سفر بی دغدغه و راحت را در اختیارتان قرار دهد.

یکی از این سرویس ها و خدمات که به تازگی در کارناوال راه افتاده و در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده، سرویس اجاره اقامت در کارناوال است.

این سرویس جدید به شما امکان انتخاب از میان بیش از 7000 اقامتگاه مختلف در سرتاسر ایران از جمله ویلا در شمال و ویلا در رامسر را می دهد و گستره وسیعی از انواع هتل های چند ستاره و هتل آپارتمان ها تا انواع اقامتگاه های بوم گردی و آپارتمان را برای تجربه یک اقامت جذاب پیش روی تان قرار می دهد.

اجاره ویلا در شمال ویلاها از محبوب ترین گزینه ها برای اقامت به ویژه در زمان سفر به شهرهای شمال ایران هستند و با ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارناوال، انتخابی مناسب برای بعد از پاندمی کرونا

کارناوال، انتخابی مناسب برای بعد از پاندمی کرونا