مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-11سياسي

فرهنگ سازی برای مصرف آب در شیوع بیماری کووید-19


رییس انجمن ترویج علم ایران برگزاری کارگاه بین المللی کووید-19 و الگوی مصرف آب را با هدف فرهنگ سازی در زمینه نحوه صحیح استفاده از منابع آب دانست.

- رییس انجمن ترویج علم ایران برگزاری کارگاه بین المللی کووید-19 و الگوی مصرف آب را با هدف فرهنگ سازی در زمینه نحوه صحیح استفاده از منابع آب دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر اکرم قدیمی امروز در کارگاه بین المللی کووید 19 و الگوی مصرف آب، برگزاری 21 دوره جایزه ترویج علم و 9 دوره هفته ترویج علم را از اقدامات این انجمن در راستای ترویج علم در جامعه دانست و افزود: 10 نوامبر هر سال از سوی یونسکو به عنوان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه نامگذاری شده است که نهادهای مختلفی در برگزاری برنامه های این روز با انجمن مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته ترویجی امسال به مدت 40 روز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: روز گذشته مراسم بزرگداشت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه برگزار شد و امروز نیز این کارگاه را برگزار کردیم.

قدیمی با اشاره به عناوین روزهای هفته ترویج، ادامه داد: روز شنبه 24 آبان روز اقلیم و ترویج علم ، روز یکشنبه 25 آبان انجمن های علمی و ترویج علم ، روز دوشنبه 26 آبان صبح: ترویج در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج علم کشاورزی و بعدازظهر فرهنگ، پژوهش و فناوری ، سه شنبه 27 آبان ماه روز ترویج علم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی برای مصرف آب در شیوع بیماری کووید-19

فرهنگ سازی برای مصرف آب در شیوع بیماری کووید-19