مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-11فرهنگي

بازخوانی «رستگاری در شاوشنگ» در تلویزیون


فیلم سینمایی «رستگاری در شاوشنگ» چهارشنبه ـ 21 آبان ماه ـ با نگاهی به پیام های نهفته در این فیلم به حاکمان کشورها، پخش می شود.

- فیلم سینمایی رستگاری در شاوشنگ چهارشنبه ـ 21 آبان ماه ـ با نگاهی به پیام های نهفته در این فیلم به حاکمان کشورها، پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حاجی جعفری، تهیه کننده مجموعه مستند سینما حکمرانی گفت: در سومین قسمت از این مجموعه بخش هایی از فیلم سینمایی رستگاری در شاوشنگ که در فهرست بهترین فیلم های جهان قرار دارد پخش و پیام های این فیلم به صورت شفاف بازخوانی می شود.

حاجی جعفری درباره داستان این فیلم گفت: رستگاری در شاوشنگ ، به کارگردانی فرانک دارابونت محصول 1994 آمریکاست و داستان بانکدار جوانی است که به جرم قتل به حبس ابد در زندان ایالتی شائوشنک محکوم می شود و او سال های متعددی را در این زندان می گذراند تا اینکه رییس زندان متوجه موقعیت و تحصیلات اندی می شود و از او برای پول شویی رشوه هایش استفاده می کند.

حاجی جعفری افزود: رستگاری در شاوشنگ در دل داستانی درام سعی می کند این پیام را به بیننده و حاکمان القا کند تا زمانی که سیستم های متصل بانکی و اطلاعاتی وجود نداشته باشد می توان هر نوع کلاهبرداری انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی «رستگاری در شاوشنگ» در تلویزیون

بازخوانی «رستگاری در شاوشنگ» در تلویزیون