مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-11پزشكي

واحد های صنفی ناقض پروتکل های بهداشتی پلمب می شود


فرماندار‎‎ شهرستان پارس آباد گفت: با توجه به قرارگیری شهرستان پارس آباد در وضعیت قرمز و برای کنترل شیوع بیماری کرونا واحد صنفی واحد های صنفی ناقض پروتکل های بهداشتی پلمب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیشگیری، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک می باشد و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی می تواند وضعیت شهرستان را به حالت بحران تبدیل کند.

فرماندار پارس آباد در خصوص اینکه تجمعات عامل اصلی انتشار ویروس کرونا است، تاکید کرد: برگزاری هرگونه تجمع تحت هر عنوان و برگزاری عروسی و مجالس ترحیم در آرمستانها و انتشار آگهی و دعوتنامه ممنوع و قطعاً با برگزار کنندگان مراسمی که سلامت شهروندان را تهدید می کند برخورد خواهیم کرد چرا که سلامت مردم خط قرمز ما و در خصوص مبارزه با ویروس کرونا با هیچ کسی تعارف نداریم.

امامی با اشاره به اینکه نظارت در شهرستان پارس آباد به صورت جدی ادامه دارد، تصریح کرد: در چند روز اخیر 40 خودرو تاکسی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به پارکینگ منتقل شده اند و همچنین ده ها واحد صنفی دیگر نیز به خاطر عدم رعایت همین موارد پلمب شدند.

وی تاکید کرد: با وجود تذکرات مستمر به اصناف و بازاریان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی برخی از این افراد متأسفانه دستورالعمل های بهداشتی را جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد های صنفی ناقض پروتکل های بهداشتی پلمب می شود

واحد های صنفی ناقض پروتکل های بهداشتی پلمب می شود