مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 10:502020-11-11اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 715 نفر از جویندگان کار در لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ایجاد اشتغال برای 715 نفر از جویندگان کار در این استان از سوی مراکز کاریابی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی آشتاب امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر در این استان 16 مؤسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی دارای مجوز و مشغول فعالیت هستند که هدایت شغلی متناسب با تخصص کارجویان و ظرفیت های استان از مهم ترین وظایف این مراکز است.

وی، گفت: این کاریابی ها توانستند در 7 ماهه سال جاری تعداد 715 نفر از جویندگان کار را در بخش ها صنعت، کشاورزی، خدمات، تعاونی و بخش خصوصی به کارگیری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه با بیان اینکه از این تعداد 396 نفر مرد و 319 نفر زن توسط کاریابی ها در واحدهای اقتصادی استان به کار گرفته شده اند، افزود: بیشترین جویندگان کار در رده سنی 25 تا 34 سال قرارگرفته اند که 50 درصد جمعیت جویندگان کار را تشکیل می دهند.

آشتاب در ادامه، تصریح کرد: افرادی که در مراکز کاریابی ثبت نام می کنند و حرفه و مهارتی ندارند برای مهارت آموزی به اداره کل فنی و حرفه ای استان معرفی می شوند، و در این راستا نیز در 7 ماهه امسال تعداد 81 نفر به مراکز فنی و حرفه ای معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 715 نفر از جویندگان کار در لرستان

ایجاد اشتغال برای 715 نفر از جویندگان کار در لرستان