مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-11سياسي

یک اختلاف خانوادگی سبب تشکیل 10 پرونده در محاکم می شود


رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف استان زنجان گفت: یک اختلاف خانوادگی سبب تشکیل 10 پرونده در محاکم می شود.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف استان زنجان گفت: یک اختلاف خانوادگی سبب تشکیل 10 پرونده در محاکم می شود.

محمدرضا احمدی صبح امروز (21 آبان ماه) در نشست خبری، ضمن اشاره به 18 آبان ماه سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف، با بیان اینکه بر اساس احادیث بهترین صدقه جاریه ایجاد سازش و صلح بین کسانی است که اختلاف دارند، اظهار کرد: در اجرای قانون توسعه کشور، مقرر شد که بخشی از کارهای حل اختلاف به خود مردم واگذار شود که به عبارت دیگر هدف اصلی از ایجاد شوراهای حل اختلاف، واگذاری امور مردم به خود مردم و استفاده از ظرفیت و به کارگیری مشارکت آنان در بحث میانجی گری است.

وی افزود: بیش از 2000 نفر برای میانجی گری و داوری با این مجموعه همکاری دارند که با تاسیس موسسات داوری این رقم افزایش و درصد بیشتری از مردم در این امر دخیل خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه هر حقی مهم است و نباید نادیده گرفته شود، ادامه داد: برخی پرونده ها به لحاظ تخصصی کم اهمیت هستند و از آنجایی که قضات باید زمان بیشتری را بر روی پرونده هایی که دارای پیچیدگی هستند و نیاز به تخصص دارند، صرف کنند، به همین دلیل جلساتی که نیاز به تخصص کمتری دارد، به شورای حل اختلاف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اختلاف خانوادگی سبب تشکیل 10 پرونده در محاکم می شود

یک اختلاف خانوادگی سبب تشکیل 10 پرونده در محاکم می شود