مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-11بين الملل

توضیحات بهاء حریری درباره ماجرای مصاحبه اش با خبرنگار اسراییلی


بهاء حریری، برادر سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان اعلام کرد، اطلاعی از تابعیت خبرنگار اسراییلی که با او مصاحبه کرده و محل اقامت او نداشته است.

- بهاء حریری، برادر سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان اعلام کرد، اطلاعی از تابعیت خبرنگار اسراییلی که با او مصاحبه کرده و محل اقامت او نداشته است.

حریری در مصاحبه سیاسی با یک خبرنگار اسراییلی تشکیل کابینه با حزب الله را "اشتباهی بزرگ" خوانده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، مشکل مصاحبه ای که بهاء حریری با سایت آمریکایی Axios انجام داد، آنجا بود که این مصاحبه را یک روزنامه نگار اسراییلی از تل آویو بدون اینکه بهاء بداند، انجام داد.

بهاء حریری در یک مصاحبه سیاسی تشکیل کابینه با حزب الله را یک اشتباه بزرگ خوانده و گفته بود: در دوره رفیق حریری تا زمان مرگش حزب الله در کابینه نبود.

دفتر حقوقی بهاء حریری پس از اطلاع از این موضوع با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به آنچه در برخی شبکه های اجتماهی مطرح شده، بهاء حریری لازم می داند توضیح دهد که موسسه رسانه ای Axios آمریکا از آمریکا با او تماس گرفتند و سوال هایی درباره شرایط سیاسی لبنان مطرح کردند و بهاء حریری بدون اینکه اطلاعی از تابعیت و محل اقامت مصاحبه کننده داشته باشد، به آنها پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات بهاء حریری درباره ماجرای مصاحبه اش با خبرنگار اسراییلی

توضیحات بهاء حریری درباره ماجرای مصاحبه اش با خبرنگار اسراییلی