مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-11سياسي

هیچ فاضلاب خامی از چادگان وارد زاینده رود نمی شود/ مشکلی در تامین آب شرب نداریم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: هیچ گونه فاضلاب خامی از روستاها و شهر چادگان و فریدون شهر وارد زاینده رود نمی شود و سالهاست که فاضلاب وارد چاه های جذبی می شوند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: هیچ گونه فاضلاب خامی از روستاها و شهر چادگان و فریدون شهر وارد زاینده رود نمی شود و سالهاست که فاضلاب وارد چاه های جذبی می شوند.

هاشم امینی صبح امروز (چهارشنبه 21 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش متفاوت و اثرگذار حوزه آب در کشور، اظهار کرد: توجه اصحاب رسانه همواره به موضوع سلامت و آب است و اخیرا نیز وزارت نیرو در حوزه اطلاع رسانی آب، کمیته ملی اطلاع رسانی ایجاد کرده که مدیریت آن در استان ها بر عهده مدیران عامل شرکت های آبفای استان ها است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی که با کرونا مواجه هستیم اکثر قریب به اتفاق فعالان حوزه بهداشت به غیر از زدن ماسک، جهت مقابله با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر بر شستشوی سطوح و دست ها تاکید می کنند که این کارکرد و فعالیت آبفا را مضاعف، متمایز و متفاوت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ادامه به موضوع یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: تا اسفند ماه سال 1398 دو شرکت به صورت مجزا زیر نظر وزارت نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ فاضلاب خامی از چادگان وارد زاینده رود نمی شود/ مشکلی در تامین آب شرب نداریم

هیچ فاضلاب خامی از چادگان وارد زاینده رود نمی شود/ مشکلی در تامین آب شرب نداریم