مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-11اقتصادي

ضرورت تسریع در اختصاص اعتبار به پروژه راه آهن شیراز- لار- بندرعباس


استاندار فارس با بیان اینکه راه آهن شیراز-جهرم-لار به بندرعباس دارای ردیف و کد اعتباری است، گفت: با این اعتبار مختصر و اندک نمی توان گفت این پروژه فردا شروع می شود و به نتیجه می رسد اما احداث این راه آهن در دستور کار قرار گرفته و امید می رود در آینده با .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، استاندار فارس که به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی به شهرستان های لارستان و اوز سفر کرده است، در نخستین برنامه خود در جمع فرمانداران، شهرداران، بخشداران و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان های لارستان و اوز حضور یافت.

در این نشست استاندار فارس با بیان اینکه در طول سالیان اخیر در خصوص احداث جاده لار به جهرم اقدامات مناسبی صورت گرفته است، اظهار داشت: طرح تفصیلی شهر لار مصوب شده و منتظر ابلاغ آن هستیم.

عنایت الله رحیمی با اشاره به اینکه در خصوص فاضلاب شهری مطالعات آن انجام شده و کار پیگیری اجرای در سالهای آتی با تأمین منابع مالی به طور قطع انجام خواهد شد، تصریح کرد: در زمینه جذب سرمایه گذاران شرایط را تسهیل می کنیم و به طور قطع اختیارات به فرمانداری ها به خصوص در مناطقی که دارای فرمانداری ویژه هستند، واگذار می شود تا بتوان در سطح شهرستان تصمیم گیری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در اختصاص اعتبار به پروژه راه آهن شیراز- لار- بندرعباس

ضرورت تسریع در اختصاص اعتبار به پروژه راه آهن شیراز- لار- بندرعباس