مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-11اقتصادي

مشوق های استخدام فارغ التحصیلان دانشگاهی فارس اعلام شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: برای اولین بار در استان فارس فرصتی ایجاد شده تا کار آفرینان با استخدام فارغ التحصیلان دانشگاهی مشوق های ویژه بیمه ای دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ایجاد اشتغال با ترغیب و تشویق کارفرمایان کارگاه های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید تهیه و ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس اضافه کرد: کارفرمایان کارگاه ها و مؤسسات مشمول این دستورالعمل بر اساس آیین نامه اجرایی بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه سنواتی برنامه ششم توسعه در صورت بکارگیری نیروی کار جدید، مشمول استفاده از مشوق های بیمه ای حداکثر به مدت 2 سال خواهند بود.

وی اظهار داشت: افرادی که از مزایای دوره مقدماتی طرح کارورزی (دوره سه ماهه) در کارگاه ها و مؤسسات مشمول دستورالعمل اجرایی طرح استفاده کرده اند، حداکثر تا 21 ماه می توانند از مشوق بیمه ای بهرمند شوند.

مختاری در ادامه تاکید کرد: از زمان اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در مرداد 96 و مشوق های بیمه ای سهم کارفرما از دهم آبانماه امسال، تاکنون استان فارس رتبه نخست عملکرد را در بین ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ها در سراسر کشور دارا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های استخدام فارغ التحصیلان دانشگاهی فارس اعلام شد

مشوق های استخدام فارغ التحصیلان دانشگاهی فارس اعلام شد