مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-11سياسي

تدوین شیوه نامه جدید ممانعت از عروسی و عزا در شهرستان سلسله


محدودیت های عمومی مقابله با کرونا به ویژه نسبت به برگزاری مراسم عزا و عروسی در این شهرستان تشدید شده است.

- ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری سلسله گفت: محدودیت های عمومی مقابله با کرونا به ویژه نسبت به برگزاری مراسم عزا و عروسی در این شهرستان تشدید شده است.

افشین ترکارانی امروز 21 آبان ماه، اظهار کرد: شیوه نامه جدید ممانعت از برگزاری مراسم عروسی و عزا در شهرستان تدوین و بر اساس آن سختگیری در این خصوص تشدید شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری عروسی به صورت خانوادگی، بسیار محدود و تنها با حضور خانواده عروس و داماد مجاز است در غیر این صورت مراسم لغو می شود و با بازداشت فوری برگزارکنندگان، علیه آنان اعلام جرم خواهد شد.

سرپرست فرمانداری سلسله خاطرنشان کرد: هیچ یک از گل فروشی ها حق تزیین ماشین عروس را ندارند و سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز از پیرایش عروس و داماد منع شده اند بنابراین تمامی گل فروشی ها و آرایشگاه های زنانه سلسله روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری (22 و 23 آبان ماه) مجاز به فعالیت نیستند و در غیر این صورت پروانه فعالیت آن ها لغو خواهد شد.

ترکارانی اضافه کرد: حضور گروه های موسیقی در عروسی و مداحان در مراسم عزاداری ممنوع است و دهیاران موظف هستند برگزاری مراسم روستایی را از قبل به بخشداران مربوطه اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین شیوه نامه جدید ممانعت از عروسی و عزا در شهرستان سلسله

تدوین شیوه نامه جدید ممانعت از عروسی و عزا در شهرستان سلسله