مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 07:302020-11-11دانش

شرایط کرونایی اهمیت جشنواره ی هنرهای دیجیتال را بیشتر کرد


رییس دانشکده چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: شرایط کرونایی اهمیت جشنواره ی هنرهای دیجیتال را بیشتر کرد، برگزاری این جشنواره می تواند بستر هنرهای دیجیتال با استفاده از ارتباطات را ایجاد کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشکده چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: شرایط کرونایی اهمیت جشنواره ی هنرهای دیجیتال را بیشتر کرد، برگزاری این جشنواره می تواند بستر هنرهای دیجیتال با استفاده از ارتباطات را ایجاد کند.

یونس سخاوت، صبح چهارشنبه در آیین افتتاح دبیرخانه جشنواره هنرهای دیجیتالی که با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، با بیان اینکه استفاده از بستر واقعیت مجازی، فرصت بسیار خوبی برای حل مشکلات فرهنگی ایجاد شده است، اظهار کرد: سخنرانی ها و نمایشگاه های مجازی نیز می توانند با استفاده از این بستر برگزار شوند.

وی با اشاره به برگزاری دو سالانه ی جشنواره ی هنرهای دیجیتال در این دانشکده، بیان کرد: اولین جشنواره تحت عنوان جشنواره ی صنعت هنرهای دیجیتال در سال 95 و دومین جشنواره در سال 97 برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانشکده چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان قطب چندرسانه و هنرهای دیجیتال شناخته می شود، اظهار کرد: در جشنواره ها و رویدادهای مختلف آثار خوبی ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کرونایی اهمیت جشنواره ی هنرهای دیجیتال را بیشتر کرد

شرایط کرونایی اهمیت جشنواره ی هنرهای دیجیتال را بیشتر کرد