مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-11سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان ها و بنیاد شهید البرز


تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان های استان و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران باهدف رسیدگی بیشتر به زندانیان ایثارگر با حضور مدیران کل دو دستگاه به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، صبح چهارشنبه در نشستی مشترک با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان های استان البرز به منظور هماهنگی، همکاری و همسویی در ارائه خدمات حمایتی به ایثارگران تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان های استان و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران باهدف رسیدگی بیشتر به زندانیان ایثارگر به امضا مدیران دو اداره کل رسید.

سلیمان رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با تأکید بر اینکه باید به ایثارگران توجه ویژه داشت گفت: ایثارگران سرمایه های معنوی و اجتماعی کشور هستند و خدمت به این عزیزان در راستای جبران گوشه ای از ایثارگری های ایثارگران است.

وی افزود: خدمت به ایثارگران سعادت و افتخاری است که نصیب هرکس نمی شود و خالصانه خدمت کردن به این عزیزان یکی از مصادیق خشنودی خداوند متعال است.

رستمیان اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی خدمت به ایثارگران است و همواره آمادگی لازم جهت ارائه هر نوع خدمات در چارچوب قانون و همکاری با سایر نهادها درزمینه رفاه این عزیزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان ها و بنیاد شهید البرز

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان ها و بنیاد شهید البرز