مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-11بين الملل

عربستان آزادی فعالان زن از جمله لجین الهذلول را بررسی می کند


سفیر عربستان در انگلیس تصریح کرد که ریاص عفو فعالان زن بازداشتی از جمله لجین الهذلول را قبل از میزبانی از نشست سران گروه 20 در ماه میلادی جاری بررسی می کند.

- سفیر عربستان در انگلیس تصریح کرد که ریاص عفو فعالان زن بازداشتی از جمله لجین الهذلول را قبل از میزبانی از نشست سران گروه 20 در ماه میلادی جاری بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، خالد بن بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود، سفیر عربستان در انگلیس در مصاحبه با گاردین تصریح کرد: دادگاه های عربستان بر این باور هستند که این زنان گناهشان فراتر از صرف دفاع از حق رانندگی کردن است، اما مناقشه ای در وزارت خارجه مبنی بر این در جریان است که آیا ادامه بازداشت آن زنان علت پشت این امر است یا خیر.

وی تصریح کرد: در داخل نظرات متفاوتی در خصوص این پرونده وجود دارد و برخی می گویند که مهم نیست دیگران چه باوری دارند؛ مهم انجام دادن اقدام مناسب برای کشورمان است و اگر افراد قوانین ما را از عمد نقض کنند، باید بر اساس آن قوانین مجازات شوند.

در مقابل افرادی وجود دارند که می گویند این مسئله شایسته این امر نیست، آنها را بگذارید از زندان خارج شوند بگذارید زندگی شان را کنند و آنها را را نادیده بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان آزادی فعالان زن از جمله لجین الهذلول را بررسی می کند

عربستان آزادی فعالان زن از جمله لجین الهذلول را بررسی می کند