مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:052020-11-11اقتصادي

سی سخت چشم انتظار تدبیر 2 مدیر


شهر توریستی سی سخت که در سالیان اخیر به دلایل مختلف از داشتن زیرساخت های گردشگری محروم مانده این روزها به تدبیر مدیران برای رفع این کمبود ها نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت شهر توریستی و گردشگری سی سخت آرمیده در آغوش دنای سرافراز یکی از شهرهای گردشگرپذیر در جنوب ایران به شمار می رود که علی رغم حضور سالانه ده ها هزار نفر مسافر و گردشگر به خصوص در فصول گرم سال اما از داشتن حداقل زیرساخت های گردشگری محروم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس این شهر تنها از ظرفیت ها و موهبت های الهی و طبیعی برخوردار است و مدیران و دستگاه های مربوطه تاکنون اقدامی جهت رفع این مشکل بزرگ نکرده اند.

شهری که از داشتن بسترهای مناسب پذیرایی از مسافر و گردشگر محروم بوده این روزها بیش از همیشه به همت مسوولان جهت رفع این کمبود و نقصان نیاز دارد.

در ماه های اخیر ایده ای از سوی شهردار سی سخت مبنی بر ایجاد جاده گردشگری سلامت مطرح شد که در صورت ایجاد آن گردشگران از فضای دل انگیز استفاده خواهند برد.

با این تفاسیر امید است گره ای که در راه ایجاد این جاده وجود دارد با تدبیر مدیرکل محیط زیست و شهردار باز شود همچنان که مدیرکل محیط زیست نیز در گفت وگو با فارس از اجرای این طرح استقبال کرد اما در نظر گرفتن ضوابط قانونی را در راه اجرای آن ضروری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی سخت چشم انتظار تدبیر 2 مدیر

سی سخت چشم انتظار تدبیر 2 مدیر