مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-11بين الملل

شریعتمداری: شرط مذاکره با آمریکا، قصاص ترامپ است


مذاکره با آمریکا به هیچ وجه اتفاق نخواهد و تنها با سه شرط امکان پذیر خواهد بود؛ اول آنکه تمامی تحریم ها لغو شود و ثانیاً دارایی های بلوکه ایران بازگردانده شود و ثالثاً خسارت های وارده جبران شود، - یعنی آنچه از برجام انتظار می رفت و بدون آن اساساً برجامی وجود ندارد و مانند امروز فقط یک جسد متعفن است.

و صد البته مجازات قصاص برای ترامپ و سایر عوامل شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی که جای خود دارد و هرگز صرفنظر کردنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: شکست ترامپ در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا که با افتضاح و رسوایی این احمق درجه یک همراه بود، بی تردید رخدادی مسرت بخش و بایسته شادمانی است.

اما، به همان اندازه که شادی ملت ها و مخصوصاً ملت شریف ایران از شکست مفتضحانه ترامپ، طبیعی و بایسته است، شادی و کف و سوت جماعت غربزده برای پیروزی جو بایدن، مضحک و غیرقابل توجیه و شانه به شانه بلاهت است.

این ابراز خوشحالی از جانب هواداران جو بایدن و برخی از کشورهای اروپایی می تواند تا حدودی قابل توجیه باشد چرا که احمق درجه یک، بسیاری از مناسبات تعریف شده آمریکا با اروپا و شماری از کشورهای دیگر را برهم زده و فروریخته بود اما، ابراز خوشحالی مدعیان اصلاحات و برخی از دولتمردان با هیچ منطقی سازگار نیست چرا که جو بایدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: شرط مذاکره با آمریکا، قصاص ترامپ است

شریعتمداری: شرط مذاکره با آمریکا، قصاص ترامپ است