مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 04:502020-11-11سياسي

ضرورت مقاوم سازی اقتصاد/ به وعده غربی ها اعتماد نکنیم


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: گره زدن شرایط اقتصادی به مسائل خارجی و اعتماد به وعده غربی ها قطعا به ضرر ما است از این رو مقاوم سازی اقتصادمان اهمیت زیادی دارد.

- علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به مطالب یک پایگاه خبری آمریکایی مبنی بر اینکه دولت ترامپ قصد دارد با هماهنگی رژیم صهیونیستی و چند کشور عربی سلسله تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کند،گفت: آمریکا طی چند سال اخیر به اذعان مقامات آمریکایی، هر کاری که از دستش برمی آمد در حوزه تحریم ها، خصومت و کینه ورزی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

وی متذکر شد: تجربه سال های گذشته نشان می دهد فشارها و تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نمی برد و اگر آنان هر اقدام دیگری علیه کشورمان انجام دهند، مانند اقدامات سابق، آنان راه به جایی نخواهند برد و نتیجه نخواهد داشت.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به توان داخلی، تاکید کرد: قطعا این ضرورت وجود دارد که ما در مقابل توطئه ها، فشارها و دسیسه های آمریکا و سایر دشمنان ملت ایران مقاومت داشته باشیم و مهمترین کاری که در این عرصه می توانیم انجام دهیم مقاوم سازی اقتصادمان و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقاوم سازی اقتصاد/ به وعده غربی ها اعتماد نکنیم

ضرورت مقاوم سازی اقتصاد/ به وعده غربی ها اعتماد نکنیم