مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 03:552020-11-11بين الملل

استعفا و کناره گیری چند مقام ارشد پنتاگون


تنها چند ساعت از استعفای معاون وزیر دفاع آمریکا در امور سیاسی نمی گذرد که دقایقی پیش خبر استعفای معاون مارک اسپر در امور اطلاعاتی نیز منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، چهار روز پس از اعلام پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا، پنتاگون در روزهای اخیر شاهد روند خروج رییس و مقامات ارشد وزارت دفاع بوده است.

در همین رابطه شبکه سی ان ان بامداد چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که جوزف کرنان دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی آمریکا که هم اکنون معاون اطلاعات وزیر دفاع است محل کار خود را ترک کرده و مشخص نیست که آیا وی استعفا کرده و یا اخراج شده است؟ یک مقام وزارت دفاع آمریکا به سی ان ان گفت: کرنان قصد داشت مدتی پس از انتخابات 2020 دولت را ترک کند اما خروج وی تسریع شده است.

استعفای دریاسالار کرنان در حالی منتشر می‌شود که امشب (سه شنبه) جیمز اندرسون معاون مارک اسپر و عالی ترین مقام سیاسی پنتاگون سه شنبه شب استعفا کرد.

گفته می‌شود اندرسون به دلیل داشتن اختلاف با کاخ سفید از مقام خود استعفا کرده است.

استعفای اندرسون معاون وزیر دفاع آمریکا در امور سیاست، به طور بالقوه زمینه را برای ورود آنتونی تاتا نامزد جنجالی دونالد ترامپ برای مهمترین مشاغل سیاسی که به دلیل توییت‌های اسلام هراسی مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفا و کناره گیری چند مقام ارشد پنتاگون

استعفا و کناره گیری چند مقام ارشد پنتاگون