مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 20:052020-11-10بين الملل

حمله تند سعودی ها به اخوان المسلمین


«هیأت علمای کبار» عربستان سعودی اخوان المسلمین را تروریست خواند و مدعی شد که همه جریان های رادیکال و تروریست در جهان اسلام از این گروه نشأت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأت علمای کبار عربستان سعودی جماعت اخوان المسلمین مصر را گروهی تروریستی خواند و مدعی شد که همه تفکرات افراطی از این گروه نشأت گرفته است.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که این نهاد سعودی در بیانیه ای که صادر کرده است، گفته است: همه شبهات و اندیشه هایی که منجر به تأسیس گروه های دارای بیعت شرعی و سازماندهی یا غیره شود، مطابق کتاب و سنت، حرام است.

در رأس این گروه هایی که درباره آن ها هشدار می دهیم، جماعت اخوان المسلمین قرار دارد که جماعتی منحرف است.

این جماعت بر مبنای نزاع با والیان امر، خروج از احکام دین، ایجاد فتنه در کشورها و برهم زدن هم زیستی در یک کشور و توصیف جوامع اسلامی به جوامع جاهلیت شکل گرفته است .

هیأت علمای کبار عربستان سعودی مدعی شده است که اخوان المسلمین از ابتدای تأسیس خود نه به عقاید اسلامی توجهی داشته و نه به کتاب و سنت و هدف غایی آن نیز رسیدن به قدرت است.

این هیأت تاریخ اخوان المسلیمن را پر از شرارت و فتنه دانست و گفت: از رحم این جماعت، گروه های تروریستی افراطی در کشورها بیرون آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند سعودی ها به اخوان المسلمین

حمله تند سعودی ها به اخوان المسلمین