مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 17:002020-11-10سياسي

«جزیره مینو» باید منطقه گردشگری - کشاورزی شود


سازمان منطقه آزاد اروند باید جزیره مینو را به چشم منطقه گردشگری - کشاورزی منطقه آزاد اروند نگاه کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد ساداتی نژاد عصر امروز سه شنبه از زمین های کشاورزی و نخلستان های جزیره مینو و خرمشهر بازدید کرد و افزود: هدف از این سفر بررسی مسائل و مشکلات طرح 550 هزار هکتاری در جزیره مینو است.

وی با اشاره به اینکه نواقص طرح 550 هزار هکتاری در جزیره مینو از عمده مشکلات کشاورزان است، در ادامه بیان کرد: مسدود کردن نهرهای آبرسان، لوله گذاری نادرست و نواقص طرح آبیاری زهکشی از مشکلات عمده کشاورزان این جزیره به شمار می رود.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تأکید کرد: تا زمانی که آب رسانی به روستاهای اطراف نهرها انجام نشود، به هیچ عنوان این کانال ها مسدود نمی شوند؛ بنابراین کشاورزان این منطقه دغدغه ای در آب رسانی به مزارع خود نداشته باشند.

وی در ادامه وجود معارضان و کمبود اعتبارات را از مشکلات مجری طرح عنوان کرد و افزود: کمبود اعتبارات، بالا رفتن هزینه ها و تکمیل نشدن طرح 550 هزار هکتاری در این جزیره از مشکلات عمده به حساب می آید.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس عنوان کرد: اگر ساز و کاری برای رساندن آب به زمین های کشاورزی اندیشیده نشود، عملاً کشاورز نمی تواند استفاده مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جزیره مینو» باید منطقه گردشگری - کشاورزی شود

«جزیره مینو» باید منطقه گردشگری - کشاورزی شود