مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-10سياسي

درخواست دولت از مجلس در مورد لوایح معیشتی و اقتصادی


امیری، معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: رییس جمهوری بر پیگیری تصویب 25 لایحه دولت که از حیث عنوان یا ماهیت اقتصادی و معیشتی است، در مجلس شورای اسلامی تاکید دارند.

- / ایرنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: 25 لایحه از لوایح ارائه شده از سوی دولت به مجلس اقتصادی و معیشتی است و ما خواستار تصویب این لوایح در مجلس شورای اسلامی هستیم.

حسینعلی امیری روز سه شنبه در جلسه شورای معاونین پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی که در محل سازمان انرژی اتمی برگزار شد بر نقش معاونین پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در راستای تعامل و تفاهم میان دولت و مجلس تاکید کرد و افزود: رییس جمهوری همواره تعامل دولت و مجلس را امری ضروری و مهم در راستای پیشبرد اهداف و سیاست های دولت و گره گشایی از مشکلات و مسائل جامعه می داند.

حوزه پارلمانی دولت هم همواره با نگاه دقیق و کارشناسانه تلاش کرده در راستای تعامل دولت و مجلس حرکت کند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با تاکید بر این که پیگیر و خواستار تصویب لوایح دولت در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های معیشتی و اقتصادی هستیم، گفت: بدنه کارشناسی دولت توانایی تهیه لوایح کارشناسانه و مبتنی بر واقعیت ها را دارد و از طرف دیگر ارتباط گسترده در مناطق مختلف کشور با مردم توسط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دولت از مجلس در مورد لوایح معیشتی و اقتصادی

درخواست دولت از مجلس در مورد لوایح معیشتی و اقتصادی