مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 15:302020-11-10سياسي

تبدیل تهدید به فرصت با تربیت رسانه ای کودک


در وبینار حریم کودک در فضای مجازی که به همت شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان بعد از ظهر امروز (سه شنبه_20 آبان ماه) برگزار شد، موضوعاتی همچون خطرات فضای مجازی برای کودکان، - ایسنا/اصفهان در وبینار حریم کودک در فضای مجازی که به همت شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان بعد از ظهر امروز (سه شنبه_20 آبان ماه) برگزار شد، موضوعاتی همچون خطرات فضای مجازی برای کودکان، اهمیت تربیت رسانه ای کودک و توجه به اجرای سیاست های موجود به جای سیاست گذاری جدید در این حوزه مطرح شد.

فائزه تقی پور، دکتری تخصصی علوم ارتباطات در این وبینار با اشاره به اینکه در مباحث مختلف همواره به موضوع سواد رسانه ای به عنوان یک مسکن موقت نگاه می کنیم، اظهار کرد: هرجا به مشکلی بر می خوریم از این مسکن استفاده می کنیم و بر تقویت سواد رسانه ای برای حل مشکلات جامعه تاکید می شود.

وی با بیان اینکه بحث سواد رسانه ای با پیشینه حدود 80 ساله در بحث کودک بی اثر است، تاکید کرد: باید سراغ مباحثی برویم که کاربری بیشتر و عمیق تری داشته باشد.

یکی از این موضوعات تریبت رسانه ای به جای سواد رسانه ای است، به این معنا که به جای تمرکز بر سواد رسانه، سراغ تربیت رسانه ای برویم و سعی کنیم عمیق تر از آنچه لازم است به آن بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل تهدید به فرصت با تربیت رسانه ای کودک

تبدیل تهدید به فرصت با تربیت رسانه ای کودک