مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 14:452020-11-10اجتماعي

اتصال متروی تهران به شهرهای اقماری/افتتاح مترو برج میلاد طی هفته آینده


شهردار تهران با اشاره به انجام برنامه ریزی جهت اتصال مترو تهران به شهرهای اقماری گفت: توسعه مترو مساله ای حاکمیتی است و شهرداری به تنهایی از عهده آن بر نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم آغاز احداث عملیات پایانه مترو آزادگان و توسعه جنوبی خط 3 مترو اظهارداشت: اتصال منطقه 18 به شبکه ریلی یکی از اهداف توسعه جنوبی خط 3 بود چرا که اگر می خواستیم منتظر اسناد و برنامه های بالادستی بمانیم باید تا احداث خط 11 صبر می کردیم اما حالا با انشعاب خط 3 یک راه میانبر ایجاد شد که با سرعت بیشتری مترو به منطقه 18 برسد.

وی افزود: بیمارستانی در منطقه 18 به عنوان مرکز طبی کودکان توسط خیرین با سرعت در حال ساخت است و توسعه جنوبی خط 3 می تواند به افزایش سرویس دهی این بیمارستان کمک کند.

   شهردار تهران با اشاره به برنامه ریزی جهت اتصال مترو تهران به اسلامشهر و گفت: در سیاست طرح جامع حمل و نقل تهران، اتصال حمل و نقل ریلی به این شهرهای اقماری جزو سیاست های راهبردی است.

همچنین خطوط مترو با سرعت زیاد ساخته شد اما متناسب با آن پایانه ساخته نشده است و این موضوع باید مد نظر قرار گیرد.

وی بیان داشت:بیش از 2 میلیون نفر روزانه از مترو استفاده می کنند، بنابراین توسعه مترو مساله ای حاکمیتی است و شهرداری به تنهایی از عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال متروی تهران به شهرهای اقماری/افتتاح مترو برج میلاد طی هفته آینده

اتصال متروی تهران به شهرهای اقماری/افتتاح مترو برج میلاد طی هفته آینده