مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 13:252020-11-10سياسي

اگر مسئولان به رهنمودهای رهبر انقلاب گوش دهند، تمام مشکلات کشور حل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم مسجد سنگر سلامت، بسیج محلی مقابله با کرونا که در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح مساجد محله محور و اقداماتی از این دست یک تکلیف در حوزه ولایت مداری دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: یکی از امتیازات مقام معظم رهبری در رهنمودهای ایشان این است که مؤلفه ها و سازوکار را مشخص می کنند و در راه و روش اجرایی کمک می کنند.

وی بیان کرد: نکته اول رهبری این بود که ابتدا بیماری را تشخیص داده و سپس از توسعه بیماری پیشگیری کنیم، ایشان تأکید کردند که مساجد جایگاه خود را احیا کنند و با ظرفیت مساجد برنامه ها شکل بگیرد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی همراه با رهنمودها و دستورالعمل های رهبری برنامه ویژه ای را به عنوان محله های مساجد محور تشکیل دادند، بیان کرد: امروز از این حرکت درس می گیریم که اگر مسؤولان راهکارهای رهبری را گوش دهند تمام مشکلات کشور حل می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی متذکر شد: مشکل این است که گاهی برخی از مسؤولان در اجرای رهنمودهای رهبری زاویه پیدا می کنند، اگر این مسائل نباشد و همه مسؤولان رهنمودها و دستورالعمل رهبری را گوش دهند تمام مشکلات کشور حل شدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مسئولان به رهنمودهای رهبر انقلاب گوش دهند، تمام مشکلات کشور حل می شود

اگر مسئولان به رهنمودهای رهبر انقلاب گوش دهند، تمام مشکلات کشور حل می شود