مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-10سياسي

کارگروه تخصصی پیشگیری و مبارزه با فساد اقتصادی تشکیل شد


مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از تشیکل کارگروه تخصصی پیشگیری و مبارزه با فساد اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، احمد هنری، مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از تشیکل کارگروه تخصصی پیشگیری و در این باره ورود کند.

وی گفت: اصلاح ساختار های بخش های اقتصادی که منشاء فساد های مالی بوده و هست نیز از مواردی است که جدیت ورود قوه قضاییه را ضروری می سازد.

مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی قوه قضاییه گفت: فقدان قوانین و مقررات مناسب تجاری، مالیاتی و محاسباتی و اختلال در آن ها، ضعف مدیریت و فقدان سیستم ها و فرآیند های نظارتی کارآمد، سیاست ها و رهنمود های نامناسب و نادرست و تمرکز بیش از حد قدرت، ضعف و طولانی بودن پروسه حقوقی و قضایی اثبات جرم، تورم فزاینده، حقوق و دستمزد های کم یا ناعادلانه، مالیات ها و عوارض سنگین و تغییر عادات مردم و مصرف گرایی جامعه، منابع انسانی کم کفایت و فاقد صلاحیت حرفه ای و خویشاوندگرایی، ابقای مدیران و کارمندان در یک پست برای مدت طولانی، نظارت و حسابرسی غیرموثر و دیرهنگام و عدم برخورد مناسب با مفاسد گزارش شده، عدم استفاده از ارگان های علمی و دانشگاه ها و عدم وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه تخصصی پیشگیری و مبارزه با فساد اقتصادی تشکیل شد

کارگروه تخصصی پیشگیری و مبارزه با فساد اقتصادی تشکیل شد