مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-10سياسي

80 درصد بحران های امروز ناشی از ولنگاری مجازی است/


دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی زنجان گفت: طبق نظر برخی کارشناسان رسانه و فضای مجازی بیش از 80 درصد بحران های امروز که در مواجهه با کرونا داریم ناشی از ولنگاری مجازی است.

- داود طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به لزوم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند: موضوع فضای مجازی بسیار مهم است؛ ما هم اهمیت فضای مجازی را و اینکه بخشی از زندگی مردم شده است، قبول داریم اما بحث ما در مورد فضای مجازی این است که این عرصه از خارج مدیریت و هدایت می شود و ما نمی توانیم مردم را بی پناه رها کنیم.

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی زنجان با تاکید بر اینکه در سایه عدم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، فعالیت سایت های فروش کالاهای قاچاق در کشور افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: این سایت ها که دامنه شان در خارج از کشور قرار دارد، هربار تلاشی برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات صورت گرفته، تبلیغات گسترده ای علیه این پروژه راه انداخته اند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مسؤولان دغدغه شبکه ملی اطلاعات را ندارد، گفت: طبق نظر برخی کارشناسان رسانه و فضای مجازی بیش از 80 درصد بحران های امروز که در مواجهه با عنوان کردند که اگر در مسؤولیت فعلی نبودم، مسؤول فضای مجازی می شدم، اظهار کرد: دشمن امروز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد بحران های امروز ناشی از ولنگاری مجازی است/

80 درصد بحران های امروز ناشی از ولنگاری مجازی است/