مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-10اقتصادي

با حضور بانک انجام شد؛ بهره برداری از ایستگاه های دوچرخه هوشمند در کیش


ایستگاه های دوچرخه هوشمند، پارک های بهارستان و آرین واقع در فازهای 1 و 2 شهرک نوبنیاد با حضور مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، ظهر امروز سه شنبه 20 آبان در ادامه افتتاحیه های روز کیش، ایستگاه های هوشمند با 250 دوچرخه اشتراکی به منظور تسهیل در ارائه خدمات گردشگری به مسافران و ساکنین جزیره کیش با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح و فعالیت خود را آغاز کردند.

قرار است این ایستگاه ها تا پایان سال جاری تا تعداد 700 دوچرخه هوشمند توسعه داده شوند.

لازم به ذکر است که از ویژگی های این دوچرخه تکنولوژی می توان به ساخت،کیفیت و فناوری نو و مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا، از جمله بدون زنجیر، ترمز دیسکی و تکنولوژی شفت درایو و بدنه آلومینیومی آن اشاره کرد که بدنه آلومینیوم موجب کاهش خوردگی در آب و هوای کیش و جلوگیری از خرابی و دوچرخه سواری راحت برای مشتریان می شود.

همچنین تعرفه ارائه خدمات به صورت پلکانی در نظر گرفته شده و برای هر نیم ساعت 10 هزار تومان، یک ساعت 15 هزار تومان، یک ساعت و نیم 20 هزار تومان تعریف شده است و به زودی تعرفه حق اشتراک سه روزه هفتگی، ماهانه و سالانه در جهت کاهش هزینه های کیشوندان و گردشگران ارائه خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور بانک انجام شد؛ بهره برداری از ایستگاه های دوچرخه هوشمند در کیش

با حضور بانک انجام شد؛ بهره برداری از ایستگاه های دوچرخه هوشمند در کیش