مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-10اقتصادي

جعبه آتش نشانی استاندارد مورد تایید سازمان آتش نشانی


ایران از جمله کشورهای دنیاست که با پیشرفت صنعت و تکنولوژی و گسترش کارخانجات و صنایع خود، بیش‌ازپیش در حوزه ایمنی احساس نیاز می‌کند.

تیم پر قدرت آدرتوان نامی تولید کننده جعبه آتش نشانی www.

adertavan.

com شرکت آدرتوان نامی تولید کننده جعبه آتش نشانی استاندارد با تاییدیه سازمان آتش نشانی بنابر اعلام آقای مهندس احسان حیدری مدیر پروژه های جعبه آتش نشانی استاندارد و تجهیزات اعلام و اطفای حریق آغاز نمود .

همچنین با ایجاد خطوط تولید انواع جعبه آتش نشانی استاندارد با ابعاد سفارشی توانست به‌عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان فایر باکس در ایران پاسخگوی نیازهای مناسب همراه با ظاهری زیبا و لوکس برای مشتریان خود باشد.

به جهت گذر از تولید محصولات بازاری و بدون کارکرد و جهت تولید مداوم و در راستای کاهش قیمت تمام‌شده محصول در سال‌های بعد، مدیران شرکت با لحاظ کردن لزوم گسترش مجموعه و دستیابی به بازارهای جدید، احداث خط تولید جعبه آتش نشانی با فریم یکپارچه را در دستور کار خود قرار دادند و با بهره‌گیری از آخرین داده های استاندارد های جهانی و ملی، تولید این محصولات آغاز شد.

www.

adertavan.

com قابل‌ذکر است در حال حاضر صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق و نیروگاهی، صنعت سیمان، صنایع ساختمان سازی، صنعت حمل‌ونقل زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعبه آتش نشانی استاندارد مورد تایید سازمان آتش نشانی

جعبه آتش نشانی استاندارد مورد تایید سازمان آتش نشانی