مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 11:272020-11-10سياسي

لزوم ارائه خدمات الکترونیک در ادارات سمنان/ طرح غربالگری اجرا می شود


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بر ضرورت تغییر فرایندها برای ارائه خدمات الکترونیک در تمام ادارات استان سمنان تأکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه بررسی وضع رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، با بر تأکید بر لزوم اجرای پروتکل های ارسالی و نظارت ها در این زمینه اظهار کرد: باید آموزش های مستمر برای خانواده ها با استفاده از نرم افزارهای الکترونیکی مجازی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: باید در تمام ادارات استان سمنان نسبت به اجرای طرح غربالگری و شناسایی افراد در معرض و مشکوک به بیماری و پیشگیری های لازم به سرعت اقدام شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: استفاده از قوانین موجود برای دورکاری کارکنان به ویژه افراد در معرض خطر نیز از دیگر مواردی است که باید در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات استان سمنان اقدام لازم انجام شود.

سعدالدین بر لزوم ابلاغ قوانین پیشگیرانه و مجازات ها به تمامی کارکنان ادارات تأکید کرد و افزود: کمیته هماهنگی مدیریت مبارزه با در استان به منظور هماهنگی بیشتر و هم افزایی ارائه خدمات و پیشگیری از بیماری تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه خدمات الکترونیک در ادارات سمنان/ طرح غربالگری اجرا می شود

لزوم ارائه خدمات الکترونیک در ادارات سمنان/ طرح غربالگری اجرا می شود