مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-10سياسي

حزب اتحاد ملت: اصلاح رویکردها در سیاست خارجی به ارتقای اقتصادی کمک می کند


حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در مورد چگونگی مواجهه جمهوری اسلامی ایران با شرایط مهیا شده پس از انتخابات اخیر امریکا بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بخش هایی از این بیانیه به شرح این است: جمهوری اسلامی ایران با عنایت به آرمانهای انقلاب اسلامی و سیاستهای خود از ابتدای تاسیس بدون در نظر گرفتن عرف بین المللی و روابط جهانی پایه گذار نوعی خاص از سیاست ورزی بین المللی بوده است که ارزیابی کامیابی ها و ناکامی های آن فراتر از این بیانیه است.

اما آنچه روشن است این است که هرگاه جمهوری اسلامی با تکیه بر پشتوانه اصلی و قدرت نرم خود یعنی مردم و در سایه مشارکت فراگیر همه ایرانیان و در امتداد مردمسالاری داخلی وارد تعاملات بین المللی شده است موفقیتهای چشمگیری داشته است و هرگاه خواسته است با تکیه بر قدرت سخت، انقلاب را صادر و یا پایگاه بین المللی خود را توسعه دهد، توفیق چندانی نداشته است.

در این بیانیه با تاکید بر توسعه سیاسی داخلی و با اشاره به روی کار آمدن دولتی جدید در ایالات متحده آمریکا آمده است: روابط خصمانه و پر تنش میان ایران و آمریکا به پدیده ای مزمن تبدیل شده و هزینه های قابل توجهی را بر کشور و به خصوص مردم تحمیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اتحاد ملت: اصلاح رویکردها در سیاست خارجی به ارتقای اقتصادی کمک می کند

حزب اتحاد ملت: اصلاح رویکردها در سیاست خارجی به ارتقای اقتصادی کمک می کند