مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-10ورزشي

استعلام فدراسیون از فیفا برای بازگرداندن فغانی به فهرست داوران ایران


سرپرست فدراسیون فوتبال، کمیته داوران را مامور کرد به قید فوریت موضوع دستورالعمل و آیین نامه های مرتبط با معرفی علیرضا فغانی در فهرست داوران بین المللی فوتبال ایران را از طریق فیفا مجددا بررسی کند.

- سرپرست فدراسیون فوتبال، کمیته داوران را مامور کرد به قید فوریت موضوع دستورالعمل و آیین نامه های مرتبط با معرفی علیرضا فغانی در فهرست داوران بین المللی فوتبال ایران را از طریق فیفا مجددا بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی اعتراضات گسترده جامعه فوتبال و داوری به حذف علیرضا فغانی، برجسته ترین داور ایرانی تاریخ فوتبال ایران از فهرست داوران بین المللی، فدراسیون فوتبال اعلام کرد: حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال از فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران خواست در اسرع وقت و به قید فوریت موضوع دستورالعمل و آیین نامه های مرتبط با معرفی علیرضا فغانی در فهرست داوران بین المللی فوتبال کشورمان را از طریق فیفا مجددا بررسی کند و نظر این کمیته را برای اقدامات بعدی به اطلاع سرپرست فدراسیون برساند.

علیرضا فغانی در گفت وگوی اخیر خود درباره حذف از فهرست داوران بین المللی فوتبال و احتمال از دست دادن جام جهانی 2022 و از دست رفتن افتخارآفرینی برای فوتبال ایران گفت: یکی دو تا تماس داشتم که به من گفتند به خاطر مسائل مربوط به حراست بوده که من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام فدراسیون از فیفا برای بازگرداندن فغانی به فهرست داوران ایران

استعلام فدراسیون از فیفا برای بازگرداندن فغانی به فهرست داوران ایران