مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-10دانش

جزییات جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/تابع قوانین وزارت بهداشت هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی بیانه ای به تشریح جزییات جذب دانشجویان خارج از کشور در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، پرویز یزدان پناه طی بیانیه ای به جزییات جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرداخت.

در بیانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی آمده است: به نام خدا در پی مطالبی که در فضای رسانه ای و گروه های مجازی استان در مورد پذیرش دانشجویان خارج از کشور منتشر شده و لازم است نکاتی چند به اطلاع مردم شریف استان رسانده شود.

1)برقراری عدالت آموزشی، یکپارچه سازی فرایندهای پذیرش دانشجو در دانشگاه های علوم پزشکی و مقابله با مسیرهای فراقانونی و یا به تعبیری راهکارهای دور زدن آزمون کنکور سراسری، از اولویت های مهم وزارت بهداشت می باشد.

موضوع انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور به داخل کشور، از گذشته و براساس مصوبات و آیین نامه های قانونی صورت می پذیرد که بر اساس آخرین ویرایش آیین نامه انتقال دانشجویان ایرانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خارج از کشور به دانشگاه های داخل کشور (برای ورودی‏های بعد از 2017) مصوب شصت و دومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورخ 1394/10/20، شرایط انتقال دانشجویان به داخل کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/تابع قوانین وزارت بهداشت هستیم

جزییات جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/تابع قوانین وزارت بهداشت هستیم