مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-10اقتصادي

اهدای 110 جهیزیه به زوجین مددجوی بهزیستی مازندران + عکس و فیلم


در راستای اجرای پویش حلقه وصل 110 جهیزیه به زوجین مددجوی بهزیستی استان هر کدام 9 قلم کالای اساسی به ارزش 150 میلیون ریال اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران پیش از ظهر امروز در آیین اهدای جهیزیه به زوج های تحت پوشش بهزیستی استان که در راستای اجرای پویش حلقه وصل در مجتمع تفریحی بهزیستی استان واقع در مجتمع بهزیستی واقع در پلاژ تفریحی جاده دریا صورت گرفت، بیان کرد: در ایامی به سر می بریم که جامعه در تنگناهای اقتصادی و معیشتی قرار دارد مدعی هستیم که تلاش کنیم تا اندک کاهشی را در جهت رفع مشکلات تحت پوششی ها داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه دنیا و کشور درگیر آماج ویروس کووید 19 است و امکان برگزاری و برپایی مراسم ها نیست، از این رو مراسم اهدای جهیزیه برای زوجین زیرپوشش بهزیستی مازندران برگزار نشد و تنها به برگزاری این آیین اکتفا کردیم.

گوهردهی تصریح کرد: در این خصوص110 سری جهیزیه آماده شد تا در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد، در ابتدا قرار بود به هر زوج 5 قلم کالا اهدا شود ولی طی همفکری با خیران مقرر شد 9 قلم کالا اهدا شود.

مدیرکل بهزیستی در مازندران، خاطرنشان کرد: امروز 51 سری از جهیزیه حوزه شهرهای شهری و نواحی میانی استان را در محوطه پلاژ جمع آوری و آماده توزیع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 110 جهیزیه به زوجین مددجوی بهزیستی مازندران + عکس و فیلم

اهدای 110 جهیزیه به زوجین مددجوی بهزیستی مازندران + عکس و فیلم