مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-10سياسي

انتخاب 30 مقاله برتر همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی خوزستان


دبیر اجرایی همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: پس از اعلام فراخوان این همایش و ارسال مقالات به دبیرخانه آن سرانجام از میان 82 مقاله 30 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

- ایسنا/خوزستان دبیر اجرایی همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: پس از اعلام فراخوان این همایش و ارسال مقالات به دبیرخانه آن سرانجام از میان 82 مقاله 30 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

منصور کوهی رستمی با اشاره به برگزاری همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان اظهار کرد: این همایش با هدف شناسایی و پیشنهاد و ارایه راهکارهایی برای کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی به صورت ملی برگزار می شود.

دبیر اجرایی همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی خوزستان بیان کرد: مقالات در سه سطح شفاهی 10 مقاله، چاپ مجموعه مقالات سه عنوان و پوستر 15 عنوان ارایه می شوند.

کوهی رستمی با اشاره به تغییر زمان برگزاری همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی از فروردین به آذر 99 خاطرنشان کرد: نخستین فراخوان این همایش شهریور سال گذشته اعلام شد و قرار بود مقالات تا 15 اسفند پارسال به دست ما برسد و همایش فروردین 99 برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 30 مقاله برتر همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی خوزستان

انتخاب 30 مقاله برتر همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی خوزستان