مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-10اجتماعي

طرح هر مسجد یک حقوقدان در آذربایجان شرقی اجرا می شود


رییس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی گفت: طرح «هر مسجد یک حقوقدان» برای ارائه مشاوره های حقوقی به مردم در این استان اجرا خواهد شد.

- تبریز- رییس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان برای ارائه مشاوره های حقوقی به مردم در این استان اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد جواد عقلمندی با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در آذربایجان شرقی اظهار داشت: این طرح توسط سازمان بسیج حقوق دانان و با همکاری دادگستری، کانون وکلا و مرکز وکلای دادگستری استان در راستای آموزش مباحث حقوقی و قضایی به آحاد جامعه اجرا می شود.

وی افزود: بهترین مکان برای ارتباط صمیمی و نزدیک مردم با مسئولان مسجد است که در این راستا طرح هر مسجد یک حقوقدان در مساجد آذربایجان شرقی اجرا می شود.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: در این طرح به دنبال این هستیم که به اختلافات حقوقی در خارج از محکمه قضایی رسیدگی شود و فرهنگ قانون مداری و صلح و سازش و بصیرت افزایی گسترش یابد.

عقلمندی ادامه داد: مشاوره رایگان به عموم شهروندان باعث آگاه سازی بیش از پیش جامعه نسبت به وظایف خود در برابر قانون و آگاهی از حقوق شهروندی آنان می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هر مسجد یک حقوقدان در آذربایجان شرقی اجرا می شود

طرح هر مسجد یک حقوقدان در آذربایجان شرقی اجرا می شود