مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-10سياسي

11 هزار شهید اهل سنت نمادی از وحدت در ایران اسلامی است


وزیر ارشاد با تجلیل از خانواده شهید ترور ماموستا ارکان قدیمی گفت: 11 هزار شهید اهل سنت نمادی از وحدت در ایران اسلامی محسوب می شوند، شهیدانی که در کنار برادران شیعه به این مقام رفیع رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پانزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم 20 آبان طی برقراری ارتباط زنده تصویری دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، محمدرضا سوقندی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با خانواده شهید ماموستا ارکان قدیمی از شهدای ترور در استان کردستان برگزار شد.

 سید عباس صالحی در این مراسم که در بستر فضای مجازی برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: ایران ما با ویژگی هایی از جمله وحدت و همزیستی میان مذاهب و اقوام در مناطق جغرافیایی شناخته می شود، از نمادهای این همزیستی موضوع شهادت است، اگر شهادت به عنوان عالی ترین فضیلت و مرتبت معنوی و انسانی شناخته می شود قطرات خون مذاهب مختلف اسلامی در این سرزمین به ویژه در این چهل سال اخیر با هم آمیخته و عجین شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: 11 هزار شهید اهل سنت در کنار شهدا و برادران شیعه نشان از یک اقیانوس واحد است، اقیانوسی که سرزمین ایران اسلامی را به عنوان یک سرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار شهید اهل سنت نمادی از وحدت در ایران اسلامی است

11 هزار شهید اهل سنت نمادی از وحدت در ایران اسلامی است