مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-10اقتصادي

علت منتفی شدن راه اندازی موزه سکه در خانه تاریخی بانک ملی بجنورد چه بود؟


مدیر شعب بانک ملی خراسان شمالی گفت: راه اندازی موزه سکه و پول در خانه تاریخی بانک ملی منتفی شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر شعب بانک ملی خراسان شمالی گفت: راه اندازی موزه سکه و پول در خانه تاریخی بانک ملی منتفی شده است.

علی اصغر هدایتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه راه اندازی این موزه در خانه مذکور در زمان مدیران پیشین بانک ملی مطرح بوده است، اظهارکرد: بعد از پیگیری تعدادی از مسئولان به منظور راه اندازی این موزه با ستاد مرکزی مکاتباتی انجام شد.

وی افزود: در تهران با راه اندازی این موزه مخالفت شد که دلایل آن ها با راه اندازی این موزه آن بوده که موزه سکه و پول در تهران وجود داشته است و شرایط به گونه ای نیست که در هر استان یک موزه سکه و پول وجود داشته باشد.

هدایتی ادامه داد: ستاد مرکزی طی مکاتبه انجام شده اعلام کرده است که تمامی امکانات و تجهیزات موجود خود را در این موزه قرار داده و امکانات دیگری ندارد که برای راه اندازی موزه به سایر استان ها اختصاص دهد.

وی در پاسخ به این سوال که گویا شخصی دارای پول و سکه های قدیمی بوده و اعلام آمادگی کرده تا برای راه اندازی موزه آن را در اختیار اداره کل میراث فرهنگی قرار دهد؟ بیان کرد: این موضوع نیز مطرح شد اما این اجازه وجود ندارد که امکانات سایر افراد به موزه آورده شود و از آن فضا اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت منتفی شدن راه اندازی موزه سکه در خانه تاریخی بانک ملی بجنورد چه بود؟

علت منتفی شدن راه اندازی موزه سکه در خانه تاریخی بانک ملی بجنورد چه بود؟