مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-10اجتماعي

سرگردانی دانش آموزان در تپه های فورجی


در این منطقه آموزش مجازی و شبکه شاد هیچ معنایی برای دانش آموزان ندارد و دانش آموزانی هستند که حتی برای یک مرتبه وارد گوشی نشده اند تا ببینند که شبکه شاد چگونه است و به چه شکلی معلم در حال برگزاری کلاس است.

- ایسنا/خراسان شمالی در این منطقه آموزش مجازی و شبکه شاد هیچ معنایی برای دانش آموزان ندارد و دانش آموزانی هستند که حتی برای یک مرتبه وارد گوشی نشده اند تا ببینند که شبکه شاد چگونه است و به چه شکلی معلم در حال برگزاری کلاس است.

اگر در برخی از مناطق کشور فقط مشکل نداشتن گوشی است در این منطقه بچه ها هم اینترنت ندارند و هم گوشی و اصلا خانواده ها توان خرید گوشی برای بچه هایشان را ندارند.

البته در بعضی از روستاها بر روی کوه و تپه و در قسمت هایی که در بلندی قرار دارد اینترنت می گیرد و تعدادی از بچه ها که به گوشی دسترسی دارند سرگردان در این کوه و تپه ها هستند تا بتوانند به اینترنت وصل شوند و وارد شبکه شاد شوند.

البته آن هم چه اینترنتی، سرعت خیلی کم و هر چند دقیقه قطع و وصل می شود و گویا امواج اینترنت روستاهای دیگر آنجا را می گیرد ولی بچه ها نام این کوه و تپه را کوه های فورجی گذاشته اند.

سرگردانی دانش آموزان در کوه و تپه برای گرفتن امواج اینترنت چابک دهیار روستای دویدوخ از توابع بخش جرگلان در شهرستان مرزی راز و جرگلان در گفت و گو با ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی دانش آموزان در تپه های فورجی

سرگردانی دانش آموزان در تپه های فورجی