مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-10سياسي

با نماز مفاهیم دینی را به کودکان و نوجوانان انتقال دهیم


باید در فضایی شاد و امیدآفرین به فرزندان نماز خواندن را بیاموزیم و آنان در تداوم بر اقامه نماز تشویق کنیم زیرا توسط نماز می توانیم مفاهیم دینی را انتقال دهیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان لنگرود گفت: باید در فضایی شاد و امیدآفرین به فرزندان نماز خواندن را بیاموزیم و آنان در تداوم بر اقامه نماز تشویق کنیم زیرا توسط نماز می توانیم مفاهیم دینی را انتقال دهیم.

رحیم حیدری امروز در پیش اجلاس نماز شهرستان لنگرود اظهار کرد: تعالیم و آموزه های دینی حامل مفاهیم و درس هایی است که باعث استغنا روح و جسم انسان می شود.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه عمل به آموزه های قرآنی به انسان باعث توفیق انسان می شود، افزود: نماز یکی از مهم ترین فروع دین است که به انسان ها بزرگی و صبر را می آموزد، با سجده شکر خدا را به جا می آوریم و با تکرار ایّاکَ نَعْبُدُ وَ ایّاکَ نَسْتَعین صبر و استقامت را تمرین می کنیم و می آموزیم که استعانت را از خدای بزرگ بخواهیم.

وی با بیان اینکه اقامه نماز مسیر دین و آیین دینداری را نشان می دهد، گفت: آموزش و پرورش که مسئول تعلیم و تربیت است با همکاری خانواده ها در تعلیم و تعلم به کودکان و نوجوانان، نقش خود را ایفا کنند.

حیدری تصریح کرد: باید در فضایی شاد و امیدآفرین به فرزندان نماز خواندن را بیاموزیم و آنان در تداوم بر اقامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نماز مفاهیم دینی را به کودکان و نوجوانان انتقال دهیم

با نماز مفاهیم دینی را به کودکان و نوجوانان انتقال دهیم