مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-10بين الملل

ساندی تایمز: بایدن شاید اوباما را به عنوان سفیر آمریکا در انگلیس معرفی کند


روزنامه ساندی تایمز از قول منبعی ناشناس نوشت، جو بایدن شاید باراک اوباما، رییس جمهوری سابق آمریکا را برای پست سفیر این کشور در انگلیس کاندیدا کند.

- روزنامه ساندی تایمز از قول منبعی ناشناس نوشت، جو بایدن شاید باراک اوباما، رییس جمهوری سابق آمریکا را برای پست سفیر این کشور در انگلیس کاندیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این منبع ناشناس از قول جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا اعلام کرد که احتمال دارد بایدن، اوباما را برای پست سفیر این کشور در انگلیس و به نشانه تشکر و قدردانی منصوب کند.

روزنامه ساندی تایمز نیز گزارش داد، اقدام بالقوه برای انتصاب اوباما به عنوان سفیر ممکن است برای بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با توجه به اظهارات غیر دوستانه قبلی اش در مورد اوباما، خجالت آور باشد.

به عنوان مثال، در سال 2016، جانسون که در آن زمان شهردار لندن بود مقاله ای را در سان نوشت که در آن به حذف نیم تنه مجسمه وینستون چرچیل، نخست وزیر پیشین انگلیس از دفتر کار توسط اوباما، کمی پس از روی کار آمدنش اشاره کرده بود.

جانسون نوشته بود: برخی گفته اند که این اقدام از سوی اوباما یک بی حرمتی به انگلیس بود.

برخی هم گفتند که این نمادی از عدم تمایل یک رییس جمهوری با تباری کنیایی به امپراطوری بریتانیا بوده که چرچیل مدافع آن بود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساندی تایمز: بایدن شاید اوباما را به عنوان سفیر آمریکا در انگلیس معرفی کند

ساندی تایمز: بایدن شاید اوباما را به عنوان سفیر آمریکا در انگلیس معرفی کند