مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-10سياسي

شهادت حلقه اتصال اقوام و مذاهب است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ایران کشوری است که شهادت حلقه اتصال اقوام و مذاهب است، تصریح کرد: مذاهب در کنار هم هستند تا دین اسلام و کیان ایران را حفاظت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سید عباس صالحی پیش از ظهر امروز در ارتباط زنده تصویری این هفته سه شنبه های تکریم (خانواده شهید ارکان قدیمی در کردستان) که با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهادت از شرایط وحدت و همزیستی است که این منطقه جغرافیایی دارد چرا که از نمادهای همزیستی حوزه شهادت است.

وی با اشاره به اینکه اگر شهادت به عنوان عالیترین فضیلت مرتبت معنوی و انسانی شناخته شود قطرات خون مذاهب اسلامی در این سرزمین به ویژه در این چهل سال اخیر کنار هم ریخته می شود و در هم عجین می شود، افزود: ما 11 هزار شهید اهل سنت در کنار برادران شیعه داریم که این مهم نشان م یدهد خون ها اقیانوس واحدی است که ایران اسلامی را به عنوان یک سرچشمه آبیاری می کند.

وی عنوان کرد: در حوزه اقوام ایران این همزیستی را نشان می دهد که یکی از مناطق زرخیز و به یاد ماندنی کشور ما استان کردستان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: کردستان در طول تاریخ ایران و در چهل سال اخیر در خط مقدم شهادت بوده و هم در دوران انقلاب و هم پس از انقلاب در طول چهل سال در مبارزه با گروهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت حلقه اتصال اقوام و مذاهب است

شهادت حلقه اتصال اقوام و مذاهب است