مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-10پزشكي

بیمارستان اسلام آبادغرب به زودی به بهره برداری می رسد


استاندار کرمانشاه از بهره برداری از بیمارستان اسلام آباد غرب در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند صبح امروز در حاشیه افتتاح 66 پروژه ره سلامت که با حضور وزیر بهداشت در استانداری کرمانشاه انجام گرفت، از بهره برداری بیمارستان شهرستان اسلام آباد تا کمتر از 20 روز آینده خبر داد و گفت: اختلافات جزیی بین دستگاه علوم پزشکی و وزارت راه و شهرسازی جهت تکمیل این بیمارستان وجود داشت که به زودی حل خواهد شد.

وی با اشاره به سالگرد زلزله سال 96 کرمانشاه، اظهار کرد: در این زلزله 227 واحد خانه بهداشت در سطح استان تخریب شد که از این تعداد 225 واحد ساخته شده و 2 واحد باقی مانده است.

استاندار کرمانشاه افزود: از 9 مرکز جانع سلامت هفت مرکز، از چهار مرکز فوریت های پزشکی سه مرکز و از هفت بیمارستان پنج بیمارستان تخریب شده بر اثر زلزله در استان ساخته شده و باقی واحدها در دست اقدام است.

وی گفت: شهرستان دالاهو تنها شهرستان فاقد بیمارستان است که از اعتبارات زلزله برای ساخت یک واحد بیمارستان در این شهرستان اختصاص یافته است.

بازوند به بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی اشاره کرد و گفت: این بیمارستان قبل از وقوع زلزله تکمیل نشده بود و هنوز نیز منتظر تأمین اعتبارات مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان اسلام آبادغرب به زودی به بهره برداری می رسد

بیمارستان اسلام آبادغرب به زودی به بهره برداری می رسد