مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-10اجتماعي

طرح «یاس» برای دختران بازمانده از ازدواج اجرا می شود


طی تفاهم نامه بین کمیته امداد و جمعیت هلال احمر گلستان طرح «یاس» برای دختران بازمانده از ازدواج تحت پوشش کمیته امداد اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف تسکین آلام و حمایت از زندگی و سلامت دختران بالای 30 سال بازمانده از ازدواج و به منظور بهره وری از ظرفیت های موجود و توانمندی آنها برای ارتقاء سطح کیفی خدماتی و ترویج فرهنگ خود امدادی و ساماندهی کمک های بین کمیته امداد و جمعیت هلال احمر تفاهم نامه ای منعقد شد.

وی تصریح کرد: در راستای حفظ و تقویت باور به کرامت انسانی، عزت نفس و احساس مسئولیت اجتماعی دختران بالای 30 سال بازمانده از ازدواج طرح یاس برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد گلستان خاطر نشان کرد: در این طرح دختران تحت پوشش کمیته امداد در خانه های هلال فعالیت کرده و در قالب کارگاه های آموزشی امداد و کمک های اولیه را آموزش می بینند.

وی بیان داشت: همچنین اعضای نیازمند و بی بضاعت سازمان جوانان هلال احمر نیز از طرح های کارآفرینی، وام خود اشتغالی و حمایت های کمیته امداد بهره مند خواهند شد.

بابایی درباره قبولی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در آزمون کنکور سراسری گفت: امسال 83 دانش آموز گلستانی تحت پوشش این نهاد در رشته های پزشکی، میکروبیولوژی، هوافضا،علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «یاس» برای دختران بازمانده از ازدواج اجرا می شود

طرح «یاس» برای دختران بازمانده از ازدواج اجرا می شود