مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-10پزشكي

تولید کیت هایی برای بررسی محصولات تراریخته از سوی محققان کشور


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان علاوه بر تولید کیت های استخراج DNA و RNA موفق به تولید کیت های بررسی بیومارکرهای زیستی در بیماری هایی چون سرطان، - گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان علاوه بر تولید کیت های استخراج DNA و RNA موفق به تولید کیت های بررسی بیومارکرهای زیستی در بیماری هایی چون سرطان، دیابت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا بهشتی زاده، مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این مجموعه فناور خدمات سنجش کیفی محصولات زیست فناور و تست های لازم برای ارزیابی محصولات دانش بنیان حوزه سلامت را ارائه می دهد، گفت: محصولات آزمایشگاهی مانند کیت های استخراج DNA و RNA، انواع مسترمیکس PCR و Real Time PCR و انواع کیت های تشخیص تقلبات غذایی، تراریخته، میکروارگانیسم ها از محصولاتی است که به پژوهشگران و شرکت ها ارائه می شود.

بهشتی زاده ادامه داد: این شرکت به عنوان آزمایشگاه مجاز غذا و دارو و همچنین آزمایشگاه معتمد اداره استاندارد در زمینه تقلبات غذایی و محصولات تراریخته فعالیت دارد.

وی با اشاره به تولید بیش از 20 نوع کیت استخراج اسید نوکلییک و محصولات مولکولی دیگر در این شرکت، خاطر نشان کرد: کیت استخراج DNA و RNA اختصاصی، مسترمیکس های PCR ، Real time و همچنین کیت های بررسی بیومارکرهای زیستی در انواع بیماریها مانند سرطان، دیابت، MS د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کیت هایی برای بررسی محصولات تراریخته از سوی محققان کشور

تولید کیت هایی برای بررسی محصولات تراریخته از سوی محققان کشور