مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-10سياسي

توسعه گردشگری روستایی اقدام عملی در راستای جهش تولید


نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه گردشگری روستایی مهمترین اقدام عملی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در راستای جهش تولید است.

- ایسنا/اردبیل نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه گردشگری روستایی مهمترین اقدام عملی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در راستای جهش تولید است.

صدیف بدری 20 آبان با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در بازدید از برخی پروژه های گردشگری روستایی و کشاورزی اردبیل اظهار کرد: اقامتگاه های بوم گردی و گردشگری روستایی که در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است، امید را به روستاها برگردانده است.

وی ادامه داد: با توسعه این اقدامات جوانان روستایی با ایجاد اشتغال در روستا مجبور به مهاجرت به شهرها نیستند و علاوه بر این بانوان روستایی نیز می توانند صنایع دستی بومی منطقه را به طور مستقیم به گردشگران عرضه کنند که این کاری بسیار ارزشمند بوده و نقش تاثیرگذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از منویات مقام معظم رهبری است، خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین از ایجاد اولین مجموعه گردشگری کشاورزی کشور در استان اردبیل خبرداد و گفت: توسعه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری روستایی اقدام عملی در راستای جهش تولید

توسعه گردشگری روستایی اقدام عملی در راستای جهش تولید