مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-10سياسي

سخنگوی قوه قضاییه: 157 محکوم امنیتی آزاد شدند


سخنگوی قوه قضاییه با بیان این که با پیشنهاد رییس قوه قضاییه و مقام معظم رهبری با عفو تخفیف مجازات 3780 نفر از محکومان موافقت شده است، گفت: از این تعداد 2301 نفر از زندانیان آزاد شده که در زمره آنها 157 نفر محکوم امنیتی بوده که اتهام تبلیغ علیه نظام اجتماع و .

- سخنگوی قوه قضاییه با بیان این که با پیشنهاد رییس قوه قضاییه و مقام معظم رهبری با عفو تخفیف مجازات 3780 نفر از محکومان موافقت شده است، گفت: از این تعداد 2301 نفر از زندانیان آزاد شده که در زمره آنها 157 نفر محکوم امنیتی بوده که اتهام تبلیغ علیه نظام اجتماع و تبانی و شرکت در اغتشاشات را داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری اظهار کرد: در ایران اسلامی آمار مبتلایان و آمار جان باختگان در هفته های اخیر سیر صعودی داشته است سلامت و جان هر انسان موضوع مهمی است که همه ما در برابر آن مسئولیت داریم که مسئولیت مسئولان و متولیان امور مضاعف است چون وظیفه اخلاقی و انسانی و وظیفه اجرایی دارند.

وی ادامه داد: کماکان کادر پزشکی و درمانی کشور با تلاش و مجاهدت های شبانه روزی شان امر خدمت رسانی به مبتلایان بیماری کرونا را با از جان گذشتگی خود به نحو احسن انجام می دهند.

بار دیگر از تمام تلاش ها و زحمات آنها قدردانی کرده و به همه آنها خدا قوت و خسته نباشید می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی قوه قضاییه: 157 محکوم امنیتی آزاد شدند

سخنگوی قوه قضاییه: 157 محکوم امنیتی آزاد شدند