مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-10فرهنگي

«خورشید» در ماکائو دیده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، نینگ هائو کارگردان چینی به عنوان رییس هیات داوران بخش رقابتی فستیوال فیلم بین المللی و جوایز ماکائو (IFFAM) که دیجیتال برگزار می شود انتخاب شده و فستیوال قرار است جایزه ویژه روحیه سینما .

- جشنواره فیلم ماکائو 2020 به صورت مجازی برگزار می شود و فیلم خورشید مجید مجیدی از فیلم های حاضر در بخش پانورامای آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، نینگ هائو کارگردان چینی به عنوان رییس هیات داوران بخش رقابتی فستیوال فیلم بین المللی و جوایز ماکائو (IFFAM) که دیجیتال برگزار می شود انتخاب شده و فستیوال قرار است جایزه ویژه روحیه سینما خود را به هیروکازو کورییدا اهدا کند.

خورشید مجیدی مجیدی هم در این فستیوال حضور خواهد داشت.

پنجمین دوره این رخداد بین روز های سوم تا هشتم دسامبر برگزار می شود و تمام فیلم های آن از طریق یک پلتفرم ویدیو استریمینگ مخصوص به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

بخش مکالمه با فیلمسازن فستیوال که در مکالمه نام دارد هم به صورت مجازی برگزار می شود و این امر در مورد مراسم شب اختتامیه که کورییدا جایزه اش را دریافت می کند، هم صدق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خورشید» در ماکائو دیده می شود

«خورشید» در ماکائو دیده می شود