مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-10پزشكي

بهبود کارایی تشخیص بیماری با فناوری اینترنت اشیا


محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به بهبود کارایی روشهای حفظ حریم خصوصی در حوزه سلامت محور مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد مشایخ فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح بهبود کارایی روش های حفظ حریم خصوصی در کاربردهای مراقب سلامت مبتنی بر اینترنت اشیاء گفت:با توجه به کمبود منابع و مقالات داخلی در این حوزه، تصمیم به مطالعه و تحقیق به منظور ساماندهی و یکپارچه کردن اطلاعات بیماران گرفتیم.

وی با بیان اینکه در این طرح یک راهکار برای استفاده امن از یک سیستم یکپارچه پزشکی با حفظ حریم خصوصی ارائه شده است، گفت: در این طرح کاربران فارغ از اینکه در چه منطقه جغرافیایی حضور دارند و تحت پوشش چه بیمه درمانی هستند، می توانند از خدمات ارائه شده توسط این مرکز یکپارچه استقاده کنند.

مجری طرح اضافه کرد: همچنین با ارائه یک پروتکل جدید به نام توافق کلید (که مسئول برقراری ارتباط امن بین کاربر و مرکز ابری ارائه دهنده خدمات پزشکی است) سربار محاسباتی حاصل نسبت به طرح های مشابه موجود کاهش یافت.

وی با اشاره به روش کار خود در این پروژه گفت: در طرح ارائه شده در این تحقیق یک مرکز واحد در کل کشور در نظر گرفته شده است که مسئولیت کل سامانه را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود کارایی تشخیص بیماری با فناوری اینترنت اشیا

بهبود کارایی تشخیص بیماری با فناوری اینترنت اشیا